Pages

Sunday, January 30, 2011

berperasaan emo

Hye ,

Sihat? I hope so alright.
sepatutnya entry ini dibuat pada hari rabu lepas. tapi aku terasa macam terlampau malas sangatt nak menekan papan kekunci ini. so delay punya delay hari ni baru datang rasa rajin (:
dah lama aku tak tulis entry panjang berjela jela sampai orang rasa annoying nak baca kann ? aku rasa maybe sebab hidup aku kat sini makin hari makin welwel , sampaikan takde cerita best yang nak diceritakan. ini melambangkan betapa sedihnyaa hidup aku sekarang ni. Hari ini aku bangun agak awal dalam pukul 10 gitu . Macam manaa aku boleh bangun awal setelah aku tidur dalam pukul 4 something semalam ? Oke terima kasih kepada si DIAA kerana mengahantar pesanan ringkas kepada aku , aku takisah pon .grr ! masih okeh gerammm giler .

Aku sebernarnyaa mempunyai niat utk bebelan yang lebih panjang tp terasa macam kekeringan idea utk menekan papan kekunci ni . Tapi jari jemari ni still nk tekan , kau ni nk kena ikat ke jari ? Dahh dahh stop . So ,byebye ! hahaha

No comments:

Post a Comment

MAHA MELIHAT | OPICK FT. AMANDA

src="http://fullmusik.org/guci.gif" border="0" />


Gratisan Musik