Pages

Saturday, January 22, 2011

tanpa motif . HIHI

Today is such a boring day , bangun dengan keadaan yang terhuyung hayang .aku dah laa tidur lambat semalam kann konon kononnyaa memberikan sepenuh jiwa raga kat si dia HAHA ! gayottt je pon , best kan sayang . Memandangkan aku ni kerja kan sekarang ni , hidup pun dah macam orang kayaa . Bagun pagi dekat tengah hari hahaha . Bangun makan , online , tenguk TV laa sumaaa kann . So dah dekat sebulan hidup macam tuu , dah boring . Waktu bangun tuu tetap maintain sama , iaitu TENGAH HARI hahaha susah la nak bangun awal melainkan memang kena bangun hee , kerja tetap laa kerja kan . so , tade hal lah HAHA Oke enough pasal ENTRY atas nih . ntah apa aku merepek pon aku tak tau .

ehemm , kali ni nak cerita sikit pasal iphone pebret aku tuu . mula mula mari kita tngok gambar nih dulu! wakakaka Tak dinafikan aku jugaa seperti perempuan perempuan lain di luar sanaa yang sangat gila gila kan iphone tuu , agakagak boleh dapat ke ?


>



*frustttttt ntahhh bile lerrr boleh dapat !hihi

No comments:

Post a Comment

MAHA MELIHAT | OPICK FT. AMANDA

src="http://fullmusik.org/guci.gif" border="0" />


Gratisan Musik