Pages

Thursday, January 20, 2011

frust sangat sangat

Life hari ni seperti hari hari semalam . Nak aku cerita benda yang sama ke ? Tak perlu rasanyaa haha.seperti yg anda anda sumaa sedia maklum , diriku ini sudah tidak lagi menyambung pengajian di KPTM BANGI yang tak bape nak mantop tuu kan . haiyaa . enggak paham benau rasa nye kos yang aku hamek tuu sampai cgpa aku tetap tak nak naiknaik jugak .
__________________________________________________________

aku nk mempamerkan rasa ke-frust-an sebab tak dapat jumpe lagi ngn my roomates yang gilergiler . wakakkaka . yee saya rindukan kehangatan dorang . mean mun ika dan mun AA dan member yang lainlain .hihihi .rindu lahhh giler !!

_______________________________________________________

akim i nak youuu ! Betapa dalam hati aku meronta ronta nakkan DIAA ada kat sisi aku .Sedihnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *maaf kerana terlalu sentimental pada petang ni mungkin kerana hormon aku yang menggila , tapi serious mmg sedih gilaaaa .lots of hugs and kisses :-* love youu , haha bye !

No comments:

Post a Comment

MAHA MELIHAT | OPICK FT. AMANDA

src="http://fullmusik.org/guci.gif" border="0" />


Gratisan Musik